Speriaţi de poluare, chinezii cumpără „aer curat îmbuteliat” din Canada

resize

O companie canadiană aflată la început, care a început ca o glumă să îmbutelieze aer curat din Rocky Mountains a constatat o creştere considerabilă a vânzării produsului pe piaţa chineză din cauza creşterii nivelului de poluare.

Vitality Air a fost fondată anul trecut în oraşul canadian Edmonton, dar a început să vândă produsele pe piaţa chineză cu doar 2 luni în urmă.

Primul transport, cu 500 de sticle de aer Vitality Air, s-a vândut în doar patru zile odată ajuns în China şi, potrivit The Telegraph, alte 4.000 de sticle se află în acest moment pe drum, dintre care majoritatea au fost precomandate. De fapt, cea mai mare provocare a micii companii canadiene este acum să ţină pasul cu producţia, pentru a face faţă cererii din China. ”Călătorim în Munţii Stâncoşi, pentru a găsi cel mai proaspăt aer. În acest loc îndepărtat, umplem recipiente masive, prin compresie curată, captând aerul pur, fără contaminare. Odată întorşi la fabrică, începem să umplem tuburile cu aer proaspăt” arată producătorii pe pagina lor.

Marea majoritate a clienţilor locuiesc în oraşele mari din partea de nord şi sud a Chinei unde avertismente privind gradul de poluare au devenit un aspect din viaţa de zi cu zi.

Cofondatorul companiei Vitality Air a menţionat că a pornit afacerea ca o glumă, cum de altfel a fost catalogată şi intenţia partenerului său de a vinde o pungă umplută cu aer pe Ebay. Aceasta a fost cumpărată cu 50 de penny. Cea de-a doua pungă a fost vândută cu 160 de dolari. „Acesta a fost momentul când am realziat că e vorba de o piaţă de desfacere”, a menţionat Moses Lam.

O sticlă de 7,7 litri de aer dintr-un parc naţional din Canada se vinde în China cu 100 yuani (circa 14 euro), de 50 de ori mai scump decât o sticlă de apă minerală. Majoritatea cumpărătorilor chinezi ai aerului îmbuteliat, spune Harrison Wang, distribuitorul chinez, sunt oameni bogaţi, care vor să dăruiască aer curat celor apropiaţi. Produsul a început însă să fie cumpărat şi de azilurile de bătrâni şi de cluburile de lux, iar cererea este în continuă creştere, mai ales pe fondul intensificării poluării aerului, din ultima vreme.

  Dorința de cumpărare a românilor este mare, în ciuda perspectivelor economice

Provocarea pe care o are de înfruntat compania este aceea de a ţine pasul cu cererile ridicate pentru că fiecare sticlă cu aer proaspăt este umplută manual.

Sursa: gandul.info

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici