Realizările lui Robu într-un singur mandat, mult peste cele ale lui Falcă în trei mandate, nu i-a convins pe timişoreni. Arădeni, ne trezim?

Niciun comentariu

Nicolae Robu este o figură destul de controversată pentru timişoreni. A avut extrem de multe realizări într-un singur mandat, însă nu suficiente pentru a-i convinge pe vecinii noştri de pe Bega. Conform sondajelor, Robu tremură serios în ceea ce priveşte şansele sale pentru un nou mandat. Vă prezentăm aşadar o listă scurtă a realizărilor lui Nicolae Robu ca primar al Timişoarei, membru PNL.

  1. Construirea pasajului subteran Michelangelo, redefinirea la suprafaţă a intersecţiei Michelangelo, reabilitarea podului Michelangelo, înnoirea tuturor reţelelor de utilităţi din zonă, amenajarea liniei de troleibuz de pe Bd. Pârvan, reamenajarea întregii trame stradale a Bd. Pârvan şi Coposu -spaţii verzi, trotuare, piste de biciclete, locuri de parcare- şi a sensului giratoriu Pestalozzirobu
  2. Amenajarea P-ţei Bălcescurobu1
  3. Amenajarea B-dului Văcărescu între Bd. Regele Carol I şi Canalul Bega, cu înnoirea tuturor reţelelor de utilităţi din zonă, reamenajarea întregii trame stradale -spaţii verzi, trotuare, piste de biciclete, locuri de parcare- şi crearea unui sens giratoriu în intersecţia Văcărescu – Regele Carol Irobu2
  4. Amenajarea str. Ştefan cel Mare, cu înnoirea fundaţiei liniilor de tramvai, a liniilor înseşi, a tuturor reţelelor de utilităţi
  5. Amenajarea / modernizarea a 5 sensuri giratoriirobu5
  6. Aducerea la standarde civilizate a suprafeţei de rulare a drumurilor oraşului, prin asfaltarea a peste 130 Km de carosabile (în echivalent bandă standard), pe un total de 288 de străzi
  7. Aducerea la standarde civilizate a aleilor pietonale ale oraşului, prin amenajarea / reabilitarea a peste 90 Km de trotuare pe un total de 194 de străzi
  8. Realizarea a peste 60 Km de piste de biciclete pe un total de 49 de străzi
  9. Crearea prin amenajări specifice a peste 4 100 locuri de parcare
  10. Crearea noului sistem de gestiune a parcărilor, TIM-PARK, cu plata exclusiv prin intermediul telefonului mobil, dovedit foarte comod de utilizat şi administrat şi aducător de sensibil mai multe venituri
  11. Amenajarea / înnoirea a peste 44 Km de reţea de canalizare -ceea ce a presupus săpături la adâncimi considerabile- pe un total de 91 de străzi
  12. Amenajarea / înnoirea a peste 27 Km de reţea de apă pe un total de 58 de străzi
  13. Retehnologizarea sistemului de termoficare prin peste 120 lucrări de înnoire vizând pompe, cazane, conducte, instalaţii de desulfurare, etc.
  14. Extinderea reţelei de iluminat public stradal cu 43 Km, pe 47 de străzi
  15. Plantarea a peste 6 300 arbori pe un total de 276 de străzi şi a peste 1 milion de flori
  16. Amenajarea a 5 locuri de joacă pentru copii în diverse cartiere
  17. Amenajarea în noul concept urbanistic -pilot- a Zonei I din Cartierul Soarelui (având ca repere străzile Orion, Azurului, Nagy, Balmuş, Prezan şi Piaţeta Soarelui)
  18. Îndepărtarea FĂRĂ NICIUN COST a monstruoasei clădiri poreclită „acvariu” din P-ţa Victoriei.
  19. Construirea Clădirii Pieţei Agroalimentare Iosefin şi înlăturarea halelor vechii pieţe
  20. Construirea Centrului de Afaceri în IT&C, INCUBOXXrobu6
  21. Construirea Centrului de Competenţă în Automotive
  22. Construirea Incubatorului de Afaceri Dumbrăviţa
  23. Construirea / realizarea prin reabilitare a trei obiective sociale ultramoderne: Centrul Social Plavoşin şi Centrul Social Podul Lung, Cantina de Ajutor Social
  24. Recuperarea în instanţă, definitivă şi irevocabilă, de la ţigani, a trei clădiri spitaliceşti: Clădirea Clinicii de Chirurgie a Spitalului de Copii, Clădirea A a Clinicii de Balneologie şi Fizeoterapie şi Clădirea B a Clinicii de Balneologie şi Fizeoterapie
  25. Achiziţia unui bloc de locuinţe sociale cuprinzând 119 locuinţe, din care 109 cu 1 cameră şi 10 cu 2 camere
  26. Plata contravalorii a 20 din cele 50 troleibuze noi care circulă actualmente prin oraş, în sumă de 7.3 milioane euro (alte 16 din cele 50 troleibuze au fost achitate de precedenta administraţie, cu suma de 5.9 milioane euro)robu3
  27. Plata contravalorii a 14 din cele 30 autobuze articulate noi care circulă actualmente prin oraş, în sumă de 6.3 milioane euro (alte 2 din cele 30 autobuze articulate au fost achitate de precedenta administraţie, cu suma de 1 milion euro)
  28. Reabilitarea a 2 tramvaie, cu păstrarea doar a şasiului, roţilor şi osiilor din structurile iniţiale şi în rest cu echiparea exclusiv cu componente noi: caroserie, sisteme performante de acţionare şi frânare, instalaţie de climatizare, instalaţie de încălzire a scaunelor, instalaţie de supraveghere video, Wi-Fi Internet, sistem modern audio-video de informare a călătorilor
  29. Crearea unui nou club de fotbal al Timişoarei, continuator al Politehnicii istorice, unic deţinător al palmaresului acesteia şi agreat să joace în alb / violet, ACS Poli -cea mai Poli dintre toate Poli de după Revoluţie, 100% bănăţeană!- care a readus Timişoara în fotbalul românesc de performanţă, mai întâi în Liga 2 (2012 / 2013), apoi în Liga 1 (în 2013 / 2014), din nou în Liga 2 (2014 / 2015) şi din nou în Liga 1 (2015 / 2016)
  30. Relansarea rugby-ului, baschetului şi handbalului şi obţinerea de performanţe excepţionale în rugby şi baschet: câştigarea campionatului şi cupei României la rugby, respectiv a cupei României la baschetrobu4
  31. Iniţierea şi organizarea cu succes a unor noi festivaluriFestivalul Internaţional de Jazz al Timişoarei

    -Festivalul Artelor Timişorene (toate cele 7 arte)

    -Festivalul Baroc

    -Festivalul de Film „Ciao, Cinema!”

    -Festivalul Folcloric al Minorităţilor Etnice din Timişoara

    -Festivalul florilor TimFloralis

    -Festivalul Exit -Revolution

    1. Reluarea cu succes a unor festivaluri abandonate:

    -Festivalul de Teatru „Euro-Thalia”

    -Festivalul de Film de Scurt Metraj „Timishort”

    1. Mărirea de 4 ori (!!!) a bugetului dedicat culturii
    2. Reabilitarea unui volum considerabil de spaţii spitaliceşti şi îmbunătăţirea radicală a dotării tehnice a spitalelor aflate în jurisdicţia Primăriei Timişoara
    3. Reabilitarea şi îmbunătăţirea dotării unui număr important de clădiri şcolare ale învăţământului preşcolar şi şcolar preuniversitar
    4. Aducerea tuturor celor 6 societăţi comerciale ale Primăriei pe plus, după ce o parte dintre ele -SDM, COLTERM, RATT- ajunseseră în pragul falimentului
    5. Organizarea a 154 licitaţii, finalizate cu contracte totalizând cca 600 milioane lei, din cca 750 milioane lei puse la dispoziţie în cadrul licitaţiilor, deci cu o economie de 150 milioane lei
    6. Gestionarea cu succes a unui număr ridicat de proiecte cu finanţare europeană nerambursabilă, după cum urmează:
    7. Număr total proiecte cu finanţare europeană gestionate: 35 proiecte
    8. Structurile PMT gestionare ale proiectelor:
    • Direcţia de Dezvoltare: 19 proiecte
    • Direcţia Tehnică: 12 proiecte
    • Direcţia de Mediu: 1 proiect
    • AQUATIM: 3 proiecte
    1. Când s-au aprobat proiectele, semnându-se contractele de finanţare aferente:
    • înainte de 25.06.2012: 11 contracte
    • după 25.06.2012: 24 contracte

    (3 în 2012, 11 în 2013, 10 în 2014)

    1. Când au început lucrările de implementare a proiectelor:
    • înainte de 25.06.2012:                 2 proiecte
    • după 25.06.2012: 33 proiecte

    (6 în 2012, 9 în 2013, 10 în 2014, 8 în 2015)

    1. Număr proiecte deja finalizate: 13 proiecte
    2. Număr proiecte în lucru, cu termen 31.12.2015: 22 proiecte
    3. Valoarea totală post-licitaţii a contractelor de execuţie

    a proiectelor:   607.5 milioane lei

    1. Valoarea rambursabilă din valoarea totală post-licitaţii: 530.1 milioane lei
    2. Suma achitată executanţilor până la ora actuală: 464.3 milioane lei
    3. Suma facturată de executanţi şi neachitată la zi:      1.7 milioane lei
    4. Estimare lucrări efectuate şi încă nefacturate: 28.6 milioane lei
    5. Suma deja rambursată: 344.9 milioane lei
    6. Suma cerută la rambursare dar încă nerambursată: 32.4 milioane lei
    7. Stadiul per ansamblu al proiectelor:

    81.4 % din volumul general de lucrări, realizate

    1. Realizarea primului sistem intermodal de transport în comun mijloace auto – biciclete din România

    40′. Obţinerea a 4 premii pe plan naţional:

    1. Premiul Forbes „Oraşul cel mai dinamic din România”, pe 2013
    2. Premiul Forbes „Oraşul cel mai propice pentru investiţii din România (exclusiv capitala)”, pe 2013
    3. Premiul Forbes „Oraşul cel mai dinamic din România”, pe 2014
    4. Premiul Forbes „Oraşul cel mai propice pentru investiţii din România (inclusiv capitala !) pe 2014

    40″. Obţinerea unui premiu pe plan internaţional:

    -Premiul European Business Assembly „Oraş prioritar pentru investiţii”, pe 2014

Category: Arad
Tags: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu