IKEA întenționează să deschidă un magazin lângă Arad

ikea

Ikea plănuieşte să deschidă un al doilea magazin în zona Pallady din Bucureşti până la finele lui 2018, în care va investi peste 80 de milioane de euro, potenţialul pentru România fiind de nouă magazine, a decalrat, marţi, Stefan Vanoverbeke, Retail Manager IKEA pentru sud-estul Europei.

Compania de retail mobiliar şi decoraţiuni Ikea intenţionează să construiască magazine în Timişoara, Braşov şi Cluj, oraşele fiind alese în urma potenţialului de piaţă şi al numărului de locuitori, a precizat Stefan Vanoverbeke.

În prezent, în România, portofoliul companiei suedeze include magazinul din zona Băneasa, Bucureşti şi cel care urmează să fie construit, după ce primeşte avizul, în zona Pallady şi careva fi finalizat până la sfârşitul lui 2018.

 

Mai mult, Ikea îşi propune să aibă 13 magazine în sud-estul Europei până în 2025. În 2017 urmează să se deschidă magazinul din Belgrad, apoi cel din Ljubljana.

 

În anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 2016), magazinul IKEA din România a atins vânzări în valoare de 514.661.610 lei fără TVA, în creştere cu 21,2% faţă de anul financiar precedent. Magazinul a vândut 17,3 milioane de produse celor 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul.

 

Alţi 6,6 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro. „În acest an financiar, magazinul IKEA din Bucureşti a avut vânzări record şi a adus o creştere solidă României şi regiunii IKEA SEE. Aceasta se datorează în primul rând creşterii serviciului IKEA Comenzi online, care ne-a depăşit aşteptările”, a spus Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South East Europe.

 

Dintre cele 17,3 milioane de produse vândute, 79,5% au fost produse de mobilier şi 20,5% accesorii şi decoraţiuni. Dintre obiectele de mobilier, familia BESTÅ pentru camera de zi a avut cel mai mare succes, cu peste 80.000 de produse vândute. În departamentul de decoraţiuni şi accesorii, familia de farfurii OFTAST a avut cele mai bune vânzări, cu peste 311.000 de bucăţi.

  10.000 de țigarete, confiscate de polițiștii din Almaș

În anul financiar 2016 au fost înregistrate 103.975 de comenzi online, o creştere de peste 140% a vânzărilor generate în comparaţie cu anul financiar 2015. Cele mai multe comenzi au venit din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Constanţa.

Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul IKEA, Magazinul de Delicatese Suedeze şi Bistro, a avut o creştere de 7,4% faţă de anul anterior. În anul financiar 2016, vânzările IKEA FOOD au reprezentat 6,3% din vânzările totale ale IKEA România. Mai mult, magazinul IKEA din Bucureşti a vândut cele mai multe prăjituri Almondy din lume, 297.000 de bucăţi.

Numărul total de angajaţi din anul financiar 2016 a fost 569, dintre care 264 lucrează pentru companie de peste cinci ani şi 48% se califică pentru pensia privată oferită de IKEA Group tuturor angajaţilor care lucrează pentru companie de peste 5 ani. 52% dintre angajaţi sunt bărbaţi şi 48% femei, dintre care 50% femei în echipa de management a magazinului IKEA din Băneasa. Acelaşi procent de 50% femei este valabil pentru echipa de management din organizaţia IKEA South East Europe.

În mai 2016, salariul minim brut în IKEA România a fost majorat la 2.000 de lei, cu 47% mai mult în comparaţie cu decembrie 2015. Mai mult, au fost introduse un bonus pentru vacanţă de 900 de lei net şi decontarea cheltuielilor lunare de transport, în valoare de până la 150 lei.

Sursă: www.gandul.info

 

 

 

Categorie: mandri.ro
Tags: ikea, importante, investitii, magazin, timisoara

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici