Consultări cu reprezentanţii mass-media privind proiectul de elaborare a strategiei turistice

dezbatem 1

Proiectul de elaborare a strategiei turistice, demers iniţiat de Consiliul Judeţean prin Direcţia de Cominicare şi Strategii, a ajuns astăzi la capitolul „Consultări cu reprezentanţii mass-media”. La întâlnirea la care au participat peste 20 de jurnalişti a fost prezent Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean.

Discuţiile s-au axat atât pe oportunităţile turistice ale judeţului, cât şi pe crearea unui brand specific Aradului. S-au identificat câteva posibile branduri turistice: Săgeata Verde, Mureşul şi Lunca Mureşului, cetăţile medievale Şiria, Lipova şi Ineu etc.

“Discuţia cu reprezentanţii presei a fost oportună şi interesantă pentru că ziariştii reprezintă una dintre cele mai importante legături între administraţie şi cetăţeni, sunt formatori de opinie şi, de ce nu?, sursă de informare”, a afirmat Iustin Cionca.

Categorie: arad
Tags: dezvoltare, judet, mass media, stiri arad, strategie, Turism

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici