Comercializarea florilor online a explodat în martie

Niciun comentariu

Piaţa locală de comercializare online de buchete de flori şi aranjamente florale a înregistrat în perioada 1-8 martie un număr semnificativ mai mare de comenzi, în raport cu anul precedent, valoarea medie fiind de asemenea în creştere.

„În această perioadă am procesat aproximativ 10.000 de livrări, atât intern, cât şi internaţional. Valoarea medie a unei comenzi a crescut faţă de anul trecut cu 10%“, spune Ioana Molnar, director general al florăriilor Magnolia.

În ciuda pregătirilor făcute de companii pentru această perioadă, numărul de comenzi a fost cu mult peste aşteptări, astfel că o parte din livrări nu au fost realizate în termenul solicitat de clienţi – respectiv ziua de 1 martie (Mărţişor) şi 8 martie (Ziua Femeii).

„Am procesat un număr foarte mare de comenzi, iar cele livrate cu întârziere au fost ca număr jumătate din cele de anul trecut. Pentru acestea (sub 1% din totalul livrărilor), returnăm integral banii expeditorilor şi livrarea este efectuată cu titlu gratuit din partea noastră. Ne dorim, ne străduim şi investim asfel încât acest procent să-l scădem pentru anul viitor sau chiar să-l anulăm.“, menţionează Molnar.

Piaţa locală de flori, atât offline cât şi online, inclusiv vânzările „la gri“, este estimată la circa 100 de milioane de euro pe an.Magnolia, una dintre primele florării care au deschis un magazin online pe plan local, a înregistrat anul tre¬cut venituri de 15,5 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro), în creştere cu aproape 30% faţă de 2014, cererea crescând atât în mediul online, cât şi în magazinele fizice.

sursa: www.mediafax.ro; foto: www.orasulflorilor.ro

Category: mandri.ro
Tags: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu