Cel mai periculos traseu feroviar din lume (Foto)

nariz del diablo 3 5

Calea ferată a fost utilizată vreme de 95 de ani, în perioada 1902-1997.

 

La scurt timp după ce a fost învestit în funcţia de preşedinte al Ecuadorului, în anul 1895, generalul Eloy Alfaro a anunţat că urma să fie construită o linie de cale ferată, care lega oraşul de coastă Guayaquil de capitala Quito. Ideea şefului statului a fost însă primită cu împotrivire atât de membrii partidelor conservatoare, cât şi de cei ai grupurilor liberale, care considerau că în Anzi nu se va putea circula niciodată cu trenul.

 

 

Calea ferată din Ecuador construită împotriva dorinţei Diavolului Calea ferată din Ecuador construită împotriva dorinţei Diavolului Calea ferată din Ecuador construită împotriva dorinţei Diavolului Calea ferată din Ecuador construită împotriva dorinţei Diavolului

 

În ciuda rezistenţei opuse de clasa politică, Alfaro a contactat o companie de construcţii din SUA pentru a realiza ,,cea mai periculoasă cale ferată din lume”. Acordul semnat de guvernul ecuadorian şi firma nord-americană a stat la baza înfiinţării grupului ,,Guyaquil and Quito Railway Company”, care a demarat procedurile de construcţie în anul 1899.

 

 

Construirea unei căi ferate în inima munţilor a fost un proces extrem de greu de realizat. Muncitorii au trebuit să facă faţă activităţii seismice din zonă şi a condiţiilor meteo instabile, să încerce să se apere de boli şi de animalele sălbatice din împrejurimi.

 

Cea mai dificilă problemă pe care muncitorii au întâmpinat-o a fost construirea unei porţiuni de cale ferată pe o stâncă cunoscută de localnici sub numele ,,Nariz del Diablo” (,,Nasul Diavolului”). Se spunea despre aceasta că era blestemată de Diavol, deoarece acesta nu dorea ca pe stâncă să fie construită o linie de cale ferată. Muncitorii spuneau că încălcarea dorinţelor lui Satan a făcut ca numeroşi colegi de-ai lor să îşi piardă viaţă. S-a estimat că, în timp realizării construcţiei, peste 2000 de oameni au murit din cauza bolilor, a muncii excesive şi a climei dificile din zonă.

  Șeful USR a primit, prin firma sa, contracte de la guvernele și autoritățile locale conduse de PSD

 

Linia de cale ferată a fost inaugurată în anul 1902 şi a fost utilizată, cu întreruperi, până în 1997, când a fost închisă datorită daunelor majore provocate de alunecări de teren. La ora actuală, o porţiune a căii ferate, care leagă localităţile Alausi şi Sibambe pe o distanţă de aproximativ 12 kilometri, este folosită în scop turistic.

 

IMG_7028-Medium

 

2. El tren bajando

 

Sursa:descopera

Categorie: mandri.ro
Tags: diavol, feroviar, periculor, stanca, traseu, trenuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici