eMAG a înregistrat, cu ocazia Black Friday, comenzi în valoare de 202 milioane lei pentru 602.000 de produse, informează compania.

shutterstock 29493790 Copy

 

Potrivit oficialilor eMAG, anul acesta a marcat o premieră pe piaţa electro-it, valoarea comenzilor online depăşind vânzările din retailul tradiţional, cu peste 60% din totalul pieţei de Black Friday.

“Este o zi istorică în comerţul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumpărăturile de Black Friday au fost făcute în magazinele online. Clienţii au apreciat preţurile mai bune, oferta diversificată şi posibilitatea de a returna produsele în 30 de zile. Dacă, în mod normal, cota uzuală este de 30% pentru online, de Black Friday am depăşit cu mult acest prag’, a declarat directorul general al eMAG, Tudor Manea.

O altă premieră consemnată anul acesta de eMAG este faptul că mobile-ul a depăşit desktopul, cu 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul companiei, cu un vârf de 370.000 de clienţi simultan pe site.

2015 a însemnat şi alte recorduri pentru eMAG şi anume: 1.050 de clienţi au comandat în total 9,4 kilograme de aur, timpul total petrecut de toţi vizitatorii pe site este de 116 ani, în primele patru minute s-au vândut 100 de produse pe secundă, iar până la ora 10.00 eMAG a preluat în medie 41 de comenzi pe secundă. Cea mai mare comandă făcută vreodată online la eMAG este de 85.590 euro şi a vizat un Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor, al cărui preţ a fost redus cu peste 20.000 euro, de la 105.667 euro.

Recordurile eMAG Marketplace au vizat comenzi de 20 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vânzători integraţi în platforma eMAG Marketplace şi 40.000 de comenzi generate pentru parteneri.

  Ludovic Orban despre democratia din PNL si despre candidatura

Cele mai vândute produse de Black Friday la eMAG au fost: televizoarele (29.000), parfumurile (22.000), jucăriile (18.600), laptopurile (13.400), plăci, perii şi uscătoare de par (13.000), anvelopele (12.000), frigiderele (9.000), smartwatch-urile (2.000) şi mâncarea pentru animale (60 de tone).

eMAG a lansat în 2011 evenimentul Black Friday pe piaţa din România şi a organizat ziua cu cele mai multe reduceri din an vineri, 20 noiembrie.

eMAG a fost fondat în 2001 de antreprenori români fiind prezent şi în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. În oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice şi cărţi, până la articole pentru copii, casă, grădină, maşini şi sport.

sursa agerpres.ro

Categorie: mandri.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici