Acuzații grave: angajați ai CNADNR spun că toate tronsoanele noi de autostradă au probleme, inclusiv Arad – Nădlac și Arad – Timișoara

Nadlac 2 deschidere A1 spre UE 86 Custom

Acuzaţii extrem de grave venite din partea unor angajaţi CNADNR. Aceştia susţin că toate tronsoanele noi de autostradă au mari probleme de execuţie. Un grup de angajaţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi spune că sunt deficienţe de construcţie pe tronsoanele: Arad – Nădlac, Timişoara – Arad şi Bucureşti – Ploieşti. Mai mult, aceştia susţin că tronsonul Cunţa – Sălişte nu trebuia demolat, ci doar consolidat.

Din acest grup fac parte foști directori generali și foști directori de investiții ori juridici care în momentul de față ocupă alte funcții în Compania Națională de Autostrăzi.

Florin Dascălu, director de întreținere, spunea că puteau fi găsite alte soluții în locul demolării celor 200-300 de metri ce au fost demolați din tronsonul Cunța – Săliște. Se putea face o consolidare a autostrăzii, mai spune acesta, punând sub semnul întrebării reușita șefilor din CNADNR de a termina lucrările în trei luni, asta pentru că se fac în regie proprie.

Acest grup din CNADNR mai spune că sunt probleme și pe alte autostrăzi. De exemplu, între București și Ploiești nu au fost finalizate lucrările pe porțiunea a care a fost deschisă în 2012. ei au mai vorbit și despre probleme de planeitate în zona podurilor de pe această autostradă.

O altă autostradă care ar avea probleme de construcție ar fi Arad – Timișoara, dar și Nădlac – Arad, unde ar fi probleme cu pânza freatică.

Până acum, CNADNR nu a prezentat niciun punct de vedere oficial în legătură cu aceste acuzații.

Sursa: www.digi24.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Îți dorești un prieten pe viață?
Adoptă un cățel
Click aici
Îți dorești un prieten?
Adoptă un cățel
Click aici